Reklámzászlók a sikeres rendezvénykommunikációdért

reklámzászlók

Zászlóshajó a sikeres rendezvénykommunikációdban – így használd a reklámzászlókat

 

Egy sikeres rendezvény megalapozhat és elmélyíthet egy gyümölcsöző üzleti kapcsolatokat, de az eredményes lebonyolításhoz körültekintő szervezésre van szükség. Ennek kulcsa a részletekre való odafigyelés: ne csak az esemény fő attrakciója, de minden egyes attribútuma, a kiszolgáláson át az ételek minőségéig, a legapróbb díszítőelemekig legyen pontosan megtervezett.

Mutatunk egy gastro marketing technikát, amivel egyszerre színesítheted az eseményed, a felszolgált ételeket, és erősítik marketingkommunikációdat.  

Jöjjenek a reklámzászlók.

 

Számtalan kommunikációs csatorna áll rendelkezésre, hogy egy rendezvény sikeresen fusson ki, és célt érjen az üzenete. Ezek közül is azok képesek a legmélyebb benyomást tenni, amelyek vizuális úton hatnak rájuk, nem tolakodnak és nem tukmálnak, csak kiemelnek és hangsúlyoznak.

 

Hol és hogyan tudod ilyen finoman és ízlésesen a vendégeid figyelmét megkapni? Bárhogy is nézzük, a rendezvények központi eleme az étel és a catering. Az emberek szeretnek enni, garantált, hogy sok időt fognak a kínálópultok és asztalok körül tölteni, érdemes ezért itt elkapni a tudatalattit. Emiatt is hatványozottan ajánlott erősíteni a gasztro vonalat: az ételek minőségével már felkeltett figyelem fokozható egy olyan gastro marketing megoldással, mint a reklámzászlók. Segítségükkel pedig vendégeid közvetlen közelébe, egyenesen a tányérjukra csempészett megjelenéssel tarolhatsz – csak meg ne egyék őket!  A Reklámzászlók egyszerre informatív és praktikus eszközök a rendezvény lebonyolításában és a kommunikációban.

 

reklámzászlók

 

Részletgazdag tálalás – felejthetetlen szervezés

 

Legyen szó szendvicsekről, süteményekről, vagy nagyobb fogásokról, a reklámzászlók egy apró mozdulattal elhelyezhetők. Hasznos kiegészítők a tálaláshoz, ráadásul bármilyen egyszerű ételt könnyen és pillanatok alatt attraktívvá varázsolnak. Természetesen, ha pusztán a dekoratív megjelenéssel tudnának hozzájárulni a jól megkomponált rendezvényhez, nem járna ilyen előnyökkel beépítésük a kommunikációdba.  Közelségükből adódóan egyértelműen láthatóak, nem kerülhetik el senki figyelmét, így biztosan célba találnak. Dekorációként emelik a hangulatot, egy komplex élménnyé emelve az rendezvényt.marketing tervbe. Sokoldalúságukkal magasan lobognak a rendezvénykommunikáció egén.

dsc_2789

Kis méretükhöz viszonyítva hatalmas hozamot hajtanak, főként ami az ügyfelekkel, beszállítókkal való kapcsolattartást, a márkaismertség elmélyítését, és a médiában való megjelenést illeti.

 

A legjobb, hogy nincs olyan, amit ne lehetne kivitelezni a lobogó felületén. A reklámzászlók teljes terjedelmükkel a gastro marketing szolgálatába állíthatók. Arculati elem, üzenet vagy szlogen is helyet kaphat rajta legyen szó születésnapról, tematikus rendezvényről vagy ünnepi alkalomról.  Sőt, akár minden grafikától mentes, üres zászlók is elérhetőek, amit a vendégek interaktív foglalkozásként, maguk is feldíszíthetik.

reklámzászlók

Gastro marketing

gastro-marketing-pickinfo

Válassz kreatív és elegáns gastro marketing megoldást!

 

Az elmúlt évtizedek technológiai fejlődése átszabta a mindennapi életet és ezzel együtt a kommunikációt, de ebben az új, virtuális világban a vendéglátóipar továbbra is a személyes kapcsolatra és a megjelenésre épül. Épp ezért a gasztronómia szereplőinek marketing tevékenységüket illetően az online jelenléten túlmenően a vendégeikkel való közvetlen kapcsolatra is hangsúlyt kell fektetniük.

Ebben jelentenek előrelépést az egyedi gastro marketing megoldások.

 

Mint minden esetben, a minőség alapvető követelmény egy vendéglátóhely esetében, legyen szó a kiszolgálásról, az ételekről vagy a hely megjelenéséről. Önmagában viszont nem elegendő, az ilyen jellegű intézmények esetében is fontos, hogy a vendégek tudjanak kötődni és a brand-et kötni valamihez. Ez a hely személyisége, szakmai kifejezéssel élve, az arculata.

Egy erős identitással rendelkező hely mélyebb benyomást tesz az odalátogatókra, és ezt a határozott arculattal lehet elérni a legkönnyebben és legeredményesebben. Ennek apró, ám annál jelentősebb részletét adják az olyan gastro marketing elemek, mint a márkázott reklámgyufa, reklámfogpiszkáló, vagy zászlók. Ezek a gastro marketing eszközök nem tolakodón, mégis hatékonyan és közvetlenül szólítják meg a vendégeket.

 

A hely arculatával harmonizáló ajándéktárgyak egyszerre három funkciót látnak el.

 

  • Ajándék. A pultra, asztalokra kihelyezve ingyenesen elvihető reklámtárgyak apró viszonzások a látogatásért cserébe.
  • Reklám. Emellett, a jól átgondolt és megtervezett külsővel rendelkező tárgyakat könnyedén és ízlésesen lehet elhelyezni a hellyel kapcsolatos fontosabb információkat.
  • Használatitárgy. Harmadik, és egyben legnagyobb fegyverük más gastro marketing fogásokkal szemben, hogy nem dobják ki őket rövid időn belül, hanem rendeltetésükből kifolyólag hosszútávon megtartják őket..

 

Több, mint ajándéktárgy: hasznos információ és reklám

 

 

lux-laurius-gastro-marketing-pickinfoMás offline gastro marketing megoldásokkal, például a szórólapokkal szemben ezek a reklámtárgyak sokkal személyesebb és közvetlenebb megközelítést tesznek lehetővé. Képzeljük el a következő helyzetet: a vendég elégedetten távozik akár egy étteremből, akár egy bárból, és magával visz egy csomagot a kihelyezett reklámajándékokból. Egy szórólappal ellentétben ezek nem kerülnek rövid időn belül kidobásra, hanem hosszútávon is elkísérik az adott személyt, a keze ügyében lesznek folyamatosan. Mikor ez a személy meg akar gyújtani egy gyertyát vagy épp fogpiszkálóra lesz szüksége, a márkamegjelenést hordozó ajándékot fogja használni, és újra és újra találkozik vele, így elmélyül az emlék és a tudatába beivódik a hely.  Ezek a tárgyak a helyen töltött idő és a hozzá kapcsolódó kellemes emlékek kicsiny őrzői, amik minden használatnál felidézésre kerülnek. Az egyszeri látogató így könnyűszerrel visszatérő vagy akár törzsvendéggé válhat.

 

Az ilyen apró figyelmességeknek van egy további előnye marketing szempontból. Míg a szórólap, ha nem is végzi a szemétben, az információt csak ahhoz az emberhez juttatja el, aki kézhez kapja. A reklámajándékok azonban sokkal szélesebb körhöz képesek eljutni, hiszen a márkázott reklámgyufa vagy reklámfogpiszkáló használata megosztható, és minden újabb használó egy újabb potenciális vendég. Egyetlen doboz akár 20 lehetséges vendéget is a helyre csábíthat. A legjobb marketing tevékenységet pedig mindig az elégedett vendégek fejtik ki, és a tárgy által felidézett pozitív élményeket szívesen megosztják másokkal is.

Egyedi céges gyufa – szikrázó emlék az éttermi promóciós eszközök között

Folyamatosan nyílnak az új vendéglátóhelyek, kiélezettebb verseny folyik a vendégekért, ezért érdemes hatékonyan és tudatosan kialakítani a kapcsolatot..

A vendéggel való kapcsolat megőrzésének egyik legelegánsabb formája a pulton vagy az asztalokon kihelyezett apró, céges ajándéktárgyak, és ezek közül is kiemelkedik a reklámgyufa.

Az öngyújtóhoz képest a gyufa egy retró megoldás, de mint minden, ami retró, reneszánszát éli, és egyre többen térnek vissza hozzá, legyen szó akár cigaretta vagy egy gyertya meggyújtásáról. Mivel gyorsan elfogy, mindig jól jön belőle az utánpótlás, épp ezért kézenfekvő, mégis emlékezetes figyelmesség, ha egy étteremben, bárban, szórakozóhelyen vagy kávézóban ajándékba elvihető reklámgyufával kedveskednek vendégeknek.

 reklámgyufa

Az egyedi céges gyufa nem egy tolakodó promóciós eszköz, hanem hatékony marketingkommunikációs felület, hiszen például egy szórólappal ellentétben nem egyszer pillant rá a vendég, hanem 10, 20 vagy akár 50 alkalommal is ránéz.

Egy hasznos tárgyról lévén szó mindig a keze ügyében van, kellemes emlékek hordozójaként pedig gondolatai újra és újra a helyhez térnek vissza, felidézve az ott töltött kellemes időt. Az ötletes és esztétikus egyedi céges gyufák lángra lobbantják a vendégek szimpátiáját a helyed iránt, a pozitív kötődés révén pedig biztosan újra és újra visszacsábulnak. Az egyedi céges gyufa megjelenése teljes mértékben a vendéglátóhely arculatához igazítható, a dobozon visszaköszönhetnek a hely színei, logója, jellegzetes elemei, hasznos tudnivalóként fel lehet tüntetni a hely elérhetőségeit, illetve akár egy markáns üzenet elhelyezésére is lehetőség van. Kivitelezésük dekoratív, ugyanakkor diszkrét voltának köszönhetően hangulatos hírvivőként funkcionálnak, ízlésesen reklámozva a vendéglátóhelyed. Praktikusságukon és mutatós küllemükön túl előnyük, hogy költséghatékonyan megvalósíthatók, nem igényelnek nagyobb összegű befektetést és mindig könnyen pótolhatók.

Miért jó tehát egyedi céges gyufát választanod?

  • Mert egyedi – bármilyen dizájn jól mutat rajta
  • Mert hatékony – a vendégekre pozitív benyomást tesz ez a gesztus, és emlékezni fognak a helyre.
  • Mert költséghatékony – ár-érték arányát tekintve igen kedvező megoldás.

Levélgyufa és fogpiszkáló hirdetés

levelgyufa-fogpiszkalo-hirdetes
Mindenkinek van olyan emléke egy-egy filmből, amelyben a főszereplő a rejtett címet, telefonszámot egy hotel vagy étterem reklámgyufáján találta meg. Vagy ki ne emlékezne Colombo felügyelőre, aki a tett helyszínén talált gyufa segítségével fejtette meg a gyilkosságot? Nos, manapság már egyre kevesebben használnak étteremben, kocsmában levélgyufát, helyette reklámfogpiszkálót tehetünk el emlékbe egy-egy emlékezetes este után. Mindkét tárgy kultikus értékkel bír, névjegye a vendéglátóhelynek, és nem utolsósorban mindig kéznél van, ha szükségünk lenne rá. De hogyan lett a gyufából reklámfelület?

A legelső levélgyufát az USA-ban készítették el 1892-ben, a prototípust a múlt század végén a Diamond Match Company kezdte gyártani, ők ma is az egyik legnagyobb gyufagyártók a világon. A gyufa hátoldalán először egy operaház programját hirdették, mindössze 200 darab gyufán! A gyufahirdetések aranykorának kezdetét a Pabst sörgyár 10 millió darabos megrendelésre jelentette, innentől már nem volt megállás, a gyufa egyre népszerűbb lett a minőségi tartalmat hirdetők között.

levelgyufa-fogpiszkalo-hirdetes

Az elmúlt több mint 100 évben sok ezer különböző hirdetés találta meg a célcsoportját a levélgyufák hátoldalán, volt olyan, amikor a gyufaszálakon is információt, szöveget jelenítettek meg. Ilyenek az alábbi reklámok.

A levélgyufák aranykorának az öngyújtók korszaka és a dohányzás visszaszorítása ugyan véget vetett, de nem tűnt el ez a hirdetési fajta: kedvenc éttermünkben, szórakozóhelyünkön a gyufa helyett egy másik praktikus kelléket, a fogpiszkálót is eltehetjük emlékbe!

party-pantry-boozered-slipper-room

Miért éri meg levélgyufán vagy fogpiszkálón hirdetni?

Hatékony: aki a kezébe vesz egy gyufát vagy egy fogpiszkálót, az használja is, nem csak elhalad mellette, vagy eldobja. A hirdetés tehát biztos célba ér!
Olcsó: egy darab gyufát vagy fogpiszkálót nézve rendkívül hatékony hirdetési forma, olcsón eljut a célcsoporthoz!
Praktikus: a kellékeknek tényleg van funkciója, nem csak a design miatt fogjuk a kezünkbe.
Szép! Ezek a termékek, azon túl, hogy praktikusak, szépek, egyedi tervezésűek, sokáig hirdetik a megjelenített tartalmat.

Próbáld ki te is a reklámgyufák és fogpiszkálók hirdetési lehetőségeit! Hirdess velünk!

képek forrása: flickr.com és

http://www.collectorsweekly.com/articles/playing-with-matches/

Sirha Budapest

Különleges és nagyszabású esemény lesz pár nap múlva Budapesten: május 9-én megnyitja kapuit a Sirha Budapest élelmiszer- és vendéglátóipari szakkiállítás.

A Sirha kiállítássorozat idén mutatkozik be Magyarországon először. A május 9. és 11. között látogatható rendezvény eddig nem ismert érdekességeket és lehetőségeket nyújt mindenkinek, aki a food szektorban, a pék- és cukrásziparban vagy a szálloda- és vendéglátóiparban érdekelt.

Miért különleges a Sirha Budapest?

  • A világ egyik vezető élelmiszer- és vendéglátóipari szakkiállítás sorozata.
  • 300 kiállító vár kb. 20 000 szakmai látogatót.
  • A látogatók innovatív termékeket és szolgáltatásokat, újdonságokat ismerhetnek meg.
  • Szakmai konferenciák kísérik a kiállítást, például a World Cuisine Summit konferencia vagy a Kreatív Pékfórum.
  • Több rangos gasztronómiai verseny is megrendezésre kerül. Itt zajlik majd a Bocuse d’Or európai döntője, ahol Európa legjobb szakácsai küzdenek meg egymással. De sor kerül majd a Desszert versenyre és a Magyar Barista Bajnokságra is.
  • A kiállított anyag tematikájában élelmiszerek, italok, konyhai berendezések és felszerelések, sütő- és cukrászipari termékek és berendezések, kávézással kapcsolatos termékek és berendezések várják a gasztronómiának elkötelezetteket.
  • A vendéglátóipar képviselőit főleg talán a bútorok, terítékek, dekoráció, textilek, szállodaipari termékek fogják érdekelni.
  • Emellett számos szolgáltatás, új technológia, higiéniai megoldás mutatkozik be, és élelmiszeripari gépekkel, csomagolóipari és logisztikai termékekkel és berendezésekkel is találkozhat a látogató.
  • A kiállítás látogatói a felsorolt szektorok képviselői, Magyarországról és a környező országokból. Befolyásos szakemberek, éttermi, szállodai és közétkeztetési döntéshozók, élelmiszeripari beszerzők, cukrászok, pékek, szakácsok. Szállodatulajdonosok és managerek, F&B managerek, és mindezen területek importőrei, forgalmazói. Tehát a részvétel nagyon értékes a networking szempontjából is!

Természetesen a Pickinfo is képviselteti magát a Sirha Budapest kiállításán. Hiszen a cégesített gyufa, fogpiszkáló és papírzászló hozzátartozik az éttermek és hotelek arculatához. Olyan apróság, amelynek megdöbbentően nagy hatása van a vendégek élményére.

Keresse a Pickinfo standját a Sirha Budapest rendezvényén május 9. és 11. között! Megmutatjuk, milyen lehetőségek rejlenek az apró részletekben, és milyen kreatívan jelenhet meg egy vendéglátó vállalkozás arculata a dekorációs.

KAPCSOLAT